08.11.15(6) 屯門市中心反斗城反斗篇 今日市中心既show,竟然睇到喎,cobi係都要睇,其實我都唔知lee 3個女人係乜水,只知佢地彎底身,d閃光燈係咁閃呀......(閱讀全文)
08.11.15(6)
屯門市中心
反斗城反斗篇
今日市中心既show,竟然睇到喎,
cobi係都要睇,其實我都唔知lee 3個女人係乜水,
只知佢地彎底身,d閃光燈係咁閃呀......(閱讀全文)
08.11.12(3) 一早一個人返大埔 因有d野要返大埔攪,就一早返左去,今日先知阿媽轉返收10點半,好在都唔係遲好多啫!......(閱讀全文)
08.11.12(3)
一早一個人
返大埔
因有d野要返大埔攪,
就一早返左去,今日先知阿媽轉返收10點半,
好在都唔係遲好多啫!......(閱讀全文)
[芋頭紋雞奕]
聽到阿媽話煮lee味餸,就心郁郁想整返次喇,
張相d芋頭煮得未夠淋,有再反煮,真係好味好多!!