09.1.18(日)大埔東興提早做節食飯 ###############################阿爸新年無得放,唯有早d做節,今日我地揀左出街食,阿媽就話去東興,都ok啦,不過好多野都無哂咁,8點先食就係咁,不過都食到好飽就真既!! ......(閱讀全文)
09.1.18(日)
大埔東興
提早做節食飯
###############################
阿爸新年無得放,
唯有早d做節,
今日我地揀左出街食,
阿媽就話去東興,都ok啦,不過好多野都無哂咁,
8點先食就係咁,不過都食到好飽就真既!!
 ......(閱讀全文)
09.2.20(5)
日本綿花蛋糕
睇面好靚,其實係失敗左,整得仲衰過第一次~~