08.12.10上次返媽咪到,竟然有蘿蔔糕拎,估唔到呢,佢都係第一次整咋,仲要整得多蘿蔔少粉,未煎舊糕好大陣味,應該係蘿蔔味黎既,煎好左後,好快就清哂lu!!哈哈...
08.12.10
上次返媽咪到,竟然有蘿蔔糕拎,估唔到呢,佢都係第一次整咋,仲要整得多蘿蔔少粉,未煎舊糕好大陣味,應該係蘿蔔味黎既,煎好左後,好快就清哂lu!!哈哈...
08.12.7(日)今日返左媽咪到食飯,佢整左[魚頭煲]俾老公食,仲煎左2條[黃花魚],[臘腸炒波菜],餸菜雖然簡單,但都好好味架!!
08.12.7(日)
今日返左媽咪到食飯,佢整左[魚頭煲]俾老公食,
仲煎左2條[黃花魚],[臘腸炒波菜],餸菜雖然簡單,但都好好味架!!
08.11.29(6) 兒童保護協會(太子)Kids Power 親子智能部落 終於到左今日喇,都係阿岐有飛先去到咋!!若唔係老公收朝早,一定會叫埋佢出黎,揹住阿仔行來行去,都幾係野,好重!!好在有crystal,阿岐,我先可以將cobi俾佢地睇......(閱讀全文)
08.11.29(6)
兒童保護協會(太子)
Kids Power 親子智能部落
終於到左今日喇,都係阿岐有飛先去到咋!!
若唔係老公收朝早,一定會叫埋佢出黎,
揹住阿仔行來行去,都幾係野,好重!!
好在有crystal,阿岐,我先可以將cobi俾佢地睇......(閱讀全文)