我前日長今來左我屋企訓喎~
咁琴日朝頭早就同光浩,呀博,長今,ivan 5個一齊去游水啦!!!!!!!!!
p.s當然同埋我呀媽,光浩媽同埋ivan媽啦~
真係好好玩呀....
我地去新圍個邊個個玩
開頭冇去玩滑梯
自己係到玩
玩到比人罵
我地(我同長今)係到笑佢地(呀博同光浩)
點知比人罵:笑咩呀,仲笑?你地比人罵仲笑?'正'到人呀!
我地話返佢地('夠'生員):笑都唔比,咁比咩呀?洗唔洗貶眼都要問過你呀.......下刪一百字
我地去玩滑梯
係到鬥快,鬥慢,鬥多水花,同小水花.....
好好玩啦總之就!
|