我好耐冇掂過部電腦啊........
我依2個星期好累呀!!!!!!!!!!
日日都跳8,9個鍾啊...........
唉~~~~~~~
但係又好好玩喎!
我覺得我依十幾日好充實啊!!!!!!!!!!!!!
但係我呀媽又用佢個隻假文主
點解...
點解我呀媽係咁嫁???????????????