我今早9點幾起左身啦~~~~~~~
p.s我呀媽叫到,想唔起都唔得
唉......
今日佢叫我做英文wb
做英文點都好過過做maths呀!
努力做完wb之後
我先發現自己未食早餐
今日1點仲又去跳舞.....
跳到.....唔知幾多點