我e家都有keep住睇suki同steven個qooza
我覺得佢地真係好多野都係自己攞來煩
好似niki咁
niki唔仲意佢
佢自己仲要一味去追
傷既都係佢自己
經過suki件事
大家都認清steven既為人!
所以對niki唔會有d咩影響
只要niki唔係仲意佢就得啦~
如果........
niki你d taste真係咁特別既......
咁你咪試下囉~
正所謂:
寧教人打仔 莫教人分妻
我之前都試2難既局面
我仲意既人,突然同我講佢仲意我好好好好朋友
叫我教佢點追佢
我個時真係好傷心嫁~
但都要教佢
因為,佢地都係我既朋友
我都想佢地開心嫁ma~
雖然
佢地最後都係冇一起到
因為個女仔唔仲意佢
個男仔就想打上blog
唔知想報復定係想個女仔注意佢啦~
佢都有同我傾過
佢話寧可個女仔憎佢都好過忘記佢喎!
我話
'你所做既野,對佢可能係一種傷害.....'
個男仔始終都冇話過比第4個人知
個女仔e家拍緊施啦~
佢個男朋友仲係個男仔介紹比佢tim~
有時........
愛情同憎恨
都可以有個灰色地帶叫做~
友情
|