我現在都冇同你玩啦!!
都放棄讓比你,唔想唸嗡63野
同你玩心機?
我跟本就係一個直腸直肚既人
我不如同你玩手機!!!!!!!!你仲意佢咪攞囉!
唔好講到你好傷,好慘咁啦~(steven同suki既情況同我好唔同,記住!)
我個頭咪仲傷,仲慘!
都未唸過嗡多野嫁!
我依d單細胞動物
邊夠你唸咁多野呀?
你慢慢啦~
我依然係我個個
'開心的單細胞動物'
多謝!!!!!!