呵~今日我一返到學校就見到我張抬被人放左係另外一行
我就唸住. . .
好yeah!可以唔屎坐個個位!
但係. . .
往往事與願違
冇得掉位!!!!!!!!!
不過. . .
有得唔屎坐個個位小小時間都好過冇呀~