我今日去左睇個個音樂會!!!!!!
捐左d錢
真心想捐錢的!
可是都被我媽叫捐左好多次啦~
+埋都唔知有幾多啦!
超正呀!d人唱歌!
雖然我地開頭都唔知屎唔屎去聽!
mr.ho(it)話唔屎,但係通告話要喎~
心唸. . . . .橫掂今日都冇咩做,唔想比人記,5去聽下囉!
本身想知d人唱到點,
+上suki同埋都有d人係到
咪留低囉!
唔見左河童
sd左個sms比佢
原來佢去左聽簡介會!
跟住仲同我地一起tim~
好正呀d人唱歌!
sunny哥都有上去呀!
粱sir啦!miss ng啦~. . . . . .
唔聽可惜哦!
|