pe係我地第一課..........
本身好地地,冇野既............
跟住要2人一組
做d咩sit up呀個d啦
跟住河童咪叫我同佢啦~
做完第一組
suki又走過來喎
話'不如我地換人啊~~~'(e家本人用左連自己都接受唔到既姣voice講,唔好意思,suki)
河童話'是但啦'
我心唸:唔係呀?你同我一組先,又要咁?
跟住+上同我自己既私事過去重疊
咪火囉!!!!!
都唔關niki事既
我:'唔做啦!!!!!!!!!!!!!!!'
咁囉
跟住冇咩特別
到lunch time
我又同9號仔食啦
我嬲人都唔會太耐既(正常既話)
同佢食完
睇書
點知葉覺聰話
'steven叫你做"小可樂"呀!!!!!!!!!!'
話大佬
我今次真係比佢激激激激激死啦~ ~~~~~~p.s佢都叫他人既......e.g小suesue 中
我只會比一個人叫我e個名
而佢,我都唔會見到
所以,
冇人有資格叫我e個名!!!!!!!!!!!
我唔會同邊個叫過我e個名既人講野
你睇住來!!!!!!!!!!
|