e家.........
返學都幾好玩呀!
琴日正鬼winkie
同佢sd sms比人
話仲意人
人地仲答應佢tim...........
仲要見到個死人天朗喎!
你地冇人會想像到我有幾憎e個人呀!!!!!!!