我真係就快比自己玩死啦@
我呀媽話我今次如果仲衰過上次
就要唸隻舞停呀!!!!!!!!!!
我自己都唔知點好
我唔想停hiphop
更加唔想停拉丁
剛開始跳拉丁既時侯(因此我好細個就跳hiphop lu*)
當然hiphop好d啦@
但後來
又覺得拉丁多fd d
d fd好玩d
而且熟左
仲有我仲意既人係到喎~
但係佢地因此miss唔公平
一個一個咁走...................
我又開始覺得hiphop好d喎
但係e家
miss都唔敢偏心
我又識左一班新既朋友
我地玩到好顛嫁
但係'新'既唔新
'舊'既好舊
咁都冇計
我又同心地唔同我地既舞社人熟左
咪同佢地玩多d囉
話晒之前都係fd ma~
|