今日係一生中最浪費既一日 由朝到晚都唔知有乜做
又唔係好想打機 但係打同呀莊b 何雞 打左幾粒鐘
都係悶到嘔泡泡
由其係夜晚 大家都有活動 出哂街 返哂大陸 訓哂教 得返我一個
boring ............
難道金牛真是人馬救星?
希望日後我唔會再有呢d浪費時間既日子...