今日朝頭,我地全班調再位...我既fd都幾滿意自己位,為獨是鳳群要同傻仔坐!唉....佢好慘牙∼∼朝頭早還好地地,
但係,係最尾個堂就死La∼∼最尾個堂係中文,肥婆同牙哥嘈,我都5記得左,佢地做咩會嘈起,我最記係肥婆講左句野令到佢
勁唔happy囉∼牙哥米話番佢囉∼肥婆又話番佢∼咁牙哥米好
咁講左句「乜撚野牙」,咁Miss張米行麻去叫佢地5好
嘈囉!跟住肥婆又要串番佢咀囉!跟住牙哥米冇理到Miss,繼續同肥婆串囉∼∼咁我米叫牙哥5好同佢嘈囉∼∼佢冇理到我∼
因為牙肥婆又串番佢咀,咁miss米叫牙哥企係個門後面囉!!跟住牙哥可能5小心熄左個燈製!咁miss張就以為牙哥發俾
氣,叫左[豬tam]同[江sir]上黎,咁捉走左牙哥同肥婆∼∼訓話(係掛),跟住Miss張無段段勁惡咁話我地冇留心聽書
過左一陣,我自己望左麻牆,我好次聽到鳯群既喊聲,5知係米嫁!!我望下佢,跟住又搞到我喊喎!!我又搞到細細粒同a婷喊
喎!=.=’’大家都5知喊乜...跟住就去左林士德打羽毛球∼∼打完就番屋企。
|