☆我o既小擋案★

暱稱: 衰b螢
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

:: 我o既最新日記 ::

嚇死La!!!
去領袖訓練營
成日對住個電腦!!!
嘩!!!NΝNNNNN年啦!!
全 日 自 閉 !!!>...


:: 路人甲留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: My-Best-Fd ::

  大頭蝦-螢(自己)   排
死妹釘-婷     名
傻婆-宜       不 
韻母-妍      分
流星-群       先
藍星-娜      後

仲有好多好多,但講5哂∼
     4ever FD

:: 我o既朋友仔網 ::

(記)然你咁得閒上我個日記板,有時間去睇下其他板板牙∼
我既留言板-http://book.guestbook.com.tw/g56/gbook.php?applicant=colly121
婷既留言板-http://guestbook.com.tw/g84/gbook.php?applicant=koeychow1993
婷既日記板-
http://www.share-moment.com/diary/?UserName=koey1112
宜既日記板-
http://blog.qooza.hk/aYi



RSS Feed
2006 年 3 月 10 日  星期五 晴天
勁5開心的一天~ 感動

今日朝頭,我地全班調再位...我既fd都幾滿意自己位,為獨是鳳群要同傻仔坐!唉....佢好慘牙∼∼朝頭早還好地地,

但係,係最尾個堂就死La∼∼最尾個堂係中文,肥婆同牙哥嘈,我都5記得左,佢地做咩會嘈起,我最記係肥婆講左句野令到佢

勁唔happy囉∼牙哥米話番佢囉∼肥婆又話番佢∼咁牙哥米好 咁講左句「乜撚野牙」,咁Miss張米行麻去叫佢地5好

嘈囉!跟住肥婆又要串番佢咀囉!跟住牙哥米冇理到Miss,繼續同肥婆串囉∼∼咁我米叫牙哥5好同佢嘈囉∼∼佢冇理到我∼

因為牙肥婆又串番佢咀,咁miss米叫牙哥企係個門後面囉!!跟住牙哥可能5小心熄左個燈製!咁miss張就以為牙哥發俾

氣,叫左[豬tam]同[江sir]上黎,咁捉走左牙哥同肥婆∼∼訓話(係掛),跟住Miss張無段段勁惡咁話我地冇留心聽書

過左一陣,我自己望左麻牆,我好次聽到鳯群既喊聲,5知係米嫁!!我望下佢,跟住又搞到我喊喎!!我又搞到細細粒同a婷喊

喎!=.=’’大家都5知喊乜...跟住就去左林士德打羽毛球∼∼打完就番屋企。


發表時間︰2006-03-10 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 9 日  星期四 晴天
無所事事既日子~>3< 傷心

今日第一堂上P.E....跟住就堂堂都中眼訓,鬼叫我尋晚一點鐘先訓咩∼唉∼!!跟住放學去左公園打左陣千秋,就返屋企

La∼∼>ˇ<∼

發表時間︰2006-03-09 06:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天
勁好笑.笑到我肚痛La!!

第一堂冇咩特別牙~係喺數學堂,牙肥成串(焦焦)咀先好笑囉!肥成企正我面前張枱再前面少少,佢串焦Sir果陣講D野,我全部

 聽到哂喎∼∼佢講D野勁好笑 囉∼跟住牙焦Sir又5比我地笑喎,勁衰囉!笑又要忍笑∼5笑又會死喎∼佢地互串左一陣!

牙焦Sir,可能覺得串極佢都5會收聲∼就比左個Good佢,肥成又話焦Sir跟佢風,焦Sir勁=.=’’囉!!跟住焦

Sir張佢比左張Sir搞店佢∼我地就繼續上數學堂那∼上視藝果陣要我地整隻識飛既野出黎∼∼唉...整極都整5到∼成堂

等於冇做過野!=o=’’食飯果陣李静冇段段喊,都5知佢喊乜∼佢喊果陣既同時我個飯比人搶左∼搶我飯果個人米就係肥成羅

∼個死肥仔個屎忽都5知係米有刺既∼頂到我隻腳勁痛∼佢不停咁向後頂,我就不停向後行,跟住佢勁臭囉佢∼隻腳cake到個

書包成個人仆再係個地到∼∼勁臭牙佢∼∼跟住就去在公園玩再一陣就番左歸La∼∼

 

發表時間︰2006-03-08 08:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天
無聊的一天!~

頭個幾堂冇咩特別牙!!!係最尾個堂先有少少特別La∼就係曾家威(我牙哥∼)終於從踏課室LA∼∼我地上左一陣∼個死人梁Sir∼∼發神經∼∼話波子訓教zZ喎∼拍唒(米)咁,係咁話波子∼∼鬥下鬥下,無段段話我地全班嘈喎∼痴撚線既!又話要我地留堂9個字喎∼On9仔先理你既姐∼∼有病!最後米又係冇留到∼得個講字∼∼放學,又同左鳳群,a婷,牙哥and me∼一齊去公園打千秋∼哈哈左一陣,就番左屋企lu∼∼






發表時間︰2006-03-07 07:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 6 日  星期一 晴天
正常既一日>3<∼ 驚訝

今日一樣咁番學La~~上堂就成鬼日傳紙仔,上堂太無聊La!!5傳5得牙∼∼5傳會死嫁∼∼放學就去左打手球喎∼我又5鬼識打∼以家先至上第一堂咋!!見波就打,打左一陣LA∼∼勁快就打完∼∼跟住同我啲FD仔-a宜,a婷,鳳群,ManNa去左公園玩左一陣,玩到個個傻傻癲癲,勁HaPpy囉∼玩到六點就走La∼∼番歸La∼∼












          

發表時間︰2006-03-06 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]