☆我o既小擋案★

暱稱: 衰b螢
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 我o既最新日記 ::

嚇死La!!!
去領袖訓練營
成日對住個電腦!!!
嘩!!!NΝNNNNN年啦!!
全 日 自 閉 !!!>...


:: 路人甲留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: My-Best-Fd ::

  大頭蝦-螢(自己)   排
死妹釘-婷     名
傻婆-宜       不 
韻母-妍      分
流星-群       先
藍星-娜      後

仲有好多好多,但講5哂∼
     4ever FD

:: 我o既朋友仔網 ::

(記)然你咁得閒上我個日記板,有時間去睇下其他板板牙∼
我既留言板-http://book.guestbook.com.tw/g56/gbook.php?applicant=colly121
婷既留言板-http://guestbook.com.tw/g84/gbook.php?applicant=koeychow1993
婷既日記板-
http://www.share-moment.com/diary/?UserName=koey1112
宜既日記板-
http://blog.qooza.hk/aYi



RSS Feed
2006 年 3 月 3 日  星期五 晴天
今日係最嬲既一日牙~ 呆滯

一朝早曾家西入左黎班房同我地講soRry∼因為佢發生左件事,搞到停課!!唉都係5講Lee樣野,講番正題La∼∼今曰激死我la,勁嬲牙,因為........今日我地班發生[吹雞]事件牙麻!!事關牙林X慧同李射精同細細粒,E三個發生爭(汁),跟住搞到李射精個兩個家姐[吹雞],一吹就吹左幾十個物體過黎∼最後都係比Miss朱睇到喎!!跟住MisS朱就因為搞E件事冇上到我地既中文堂,跟住由令一位老師—Miss張代堂,我地上lee堂中文勁嘈喎∼∼搞到個Miss張罰我地班企走廊∼∼唉..咁就衰左la∼∼咁岩個陣時朱媽同豬tim行到上黎見到Lee個情景∼∼(心諗:今次死La!!又5知今次朱媽罸咩啦!仲唔PK今次)Miss張,將成件事話比朱媽知,朱媽係走廊勁訓話,勁悶牙!!個死人朱媽又話今日我地全班一定要留堂。我地係留堂期間,我地要做哂全部功課,做完功課仲要訓抄校規10次牙!仆街∼我都冇嘈過!屌屌屌∼∼我一直都同李静係到畫手,又關春事,罸我做乜Q喎∼死目咀牙∼係勁嬲囉果陣∼∼一罸就罰到六點牙∼∼>3<有D有學會既就要去完學會左番班房補時,勁可遴囉∼∼有時真係好憎牙朱媽嫁!!跟住放學去左黑地玩左一陣就番屋企La∼∼∼∼∼今日就到此為止。

 

 

發表時間︰2006-03-05 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 2 日  星期四 晴天
*冇乜特別的日子zZz Z 傷心

今日早左少少出門口(早左三分鐘),原來早三分鐘返學係5洗跑嫁!!!!!>3<...今日一入到課室...E∼∼5見靜宜既+.+??過左一陣,佢番黎La!!勁開心牙!!原來佢係遲到∼∼普通話堂果陣,一味講曾家西同良良,講到自己硬係好好咁,勁悶牙!!想死牙!!!!幾經辛苦先過左lee堂牙∼∼唉...到電腦堂,又係得一味,米又係得個【嘈】字∼話咁快就食飯La∼∼食飯個個小息,咁岩我就食緊糖,咁岩比Miss朱見到,就咁我就比人捉左落去罰企,又訓話..我個快樂小息就係咁冇左La!!唉=.=""放學諗住有得玩排球啦!!個Miss又5撚Q比個波我地喎!!!勁黑人僧囉∼跟住就死死氣走坐落去[藍]座到坐左一陣,跟住又見到良良同蔡容容..哈哈哈,我地玩左一陣,我地係到噴水,噴到我濕鬼唒∼衰人黎嫁∼∼>.<E一日就係咁過∼∼







發表時間︰2006-03-05 10:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 1 日  星期三 陰天
激死我La∼! 呆滯

今曰正常咁返學,but又係要跑=∩=......第一堂係英文,跟住小息...第二堂係我最憎既數學囉!跟住又係小息!!!!第三堂係Art,跟住係最期待,最期待,最期待既食午[食反],講起食飯就激死我La!!!個個死人良良坐正我面前望住我同周周食飯,搞到我食5落!!!周周仲可以牙....比佢睇!!!勁嘔囉∼!∼就係因為周周既嘔樣,趕走左佢!!周周好勁牙!!!鍚哂你>3<食飯個小息仲死!!!唉唉唉唉唉唉唉唉.....無段段比人打頭!!!勁勁勁勁打打打打(周周知邊個La)又整到我個亂唒,正一衰人!!正仆街!!!!其他時間就係咁過∼∼∼

發表時間︰2006-03-05 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 28 日  星期二 雨天
好開針牙~ 愉快

唉!終於整好自己既日記板La∼∼SO HAPPY囉!!!!但係仲有好多野要整牙!!!
救命牙!!!!!!!

發表時間︰2006-03-05 09:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]