今曰正常咁返學,but又係要跑=∩=......第一堂係英文,跟住小息...第二堂係我最憎既數學囉!跟住又係小息!!!!第三堂係Art,跟住係最期待,最期待,最期待既食午[食反],講起食飯就激死我La!!!個個死人良良坐正我面前望住我同周周食飯,搞到我食5落!!!周周仲可以牙....比佢睇!!!勁嘔囉∼!∼就係因為周周既嘔樣,趕走左佢!!周周好勁牙!!!鍚哂你>3<食飯個小息仲死!!!唉唉唉唉唉唉唉唉.....無段段比人打頭!!!勁勁勁勁打打打打(周周知邊個La)又整到我個亂唒,正一衰人!!正仆街!!!!其他時間就係咁過∼∼∼ |