今日又同wing返,返到去差5多打鍾,之後就好快放lunch la..
同佢地去左食麵,食完飛的上返黎,之後就去左〝荔枝角〞超悶,又好攰..
返左黎〝葵芳〞去左公園坐,坐左陣,心情5好,就回家••
唉。。今日好灰呀∼
八點幾去左人地屋企..
wing打黎叫我打比我老公••
返到屋企樓下坐左陣..
我呃左我老公話我係屋企..
老公叫我用屋企電話打比佢..
我用左個藉口呃佢..
sorry~老公我5應該呃你。。
返到屋企即刻打比你。..
本身聽日去食早餐架!!
但我,唉。。。
老公下次先再陪你食la..
傾多陣,老公去訓lu..
聽日叫醒你la..早抖
討厭你對我的冷淡••
|