放學果陣見到〝南〞叫我同〝wing〞過盛樂睇佢地踢波..
我同〝wing〞就過左去la..去到見到成10幾個男仔係到••
我同〝wing〞就坐左係到睇佢地踢波..
〝呀楷〞冇幾耐又黎左..坐左陣,佢就走左lu..
我係咁比蚊咬..之後..同〝wing〞做功課..
〝南〞同〝家俊〞就冇踢..用支筆寫左佢地ge大名係我同〝wing〞到••
而且仲5可以擦••6點幾〝南〞同〝家俊〞就話送我同〝wing〞走..
我地4個就一齊行落葵芳..到左葵芳..
〝家俊〞同〝wing〞走〝南〞話送我返屋企..
我話5使..佢係咁話要..見到〝祐維〞
就叫埋佢同我走..到荔景,我叫〝南〞走••佢又5肯走••
之後同佢一齊行返屋企..同佢傾左好多野..
到樓下lu..佢叫我返到屋企打比佢..
返到去••打左比〝南〞傾左陣..
佢話返到屋企先打比我...
ps:1種說不出的感覺>>
|