今日冇返••琴晚12點幾••
佢send message過來..
問我訓未..冇幾耐..就打左過來••
傾左半個鍾••佢又飲酒..
send左陣message••就訓lu••
又問我鍾5鍾意佢果d..我叫佢比d時間我..
唉∼係時侯同我老公講清楚..
咁樣落去浪費大家時間••
我對你痴心一片,你成日都對我咁冷淡..
放手••對大家都好過..
5好怪我..係你逼我揀呢條路••
我同你根本就冇了解過對方••根本就係2個世界ge人..
都5明點解會一齊左••
而家係你拋棄我..你5好後悔..
亦5好諗住返轉頭••
就算你5講..我5講..
大家都知咩事••呢d咪叫和平分手囉!!
【【如共你從沒開始,不會有終結】】
呢句講得好啱!!
sorry∼我都5想••
ps:我放棄你,並5係因為我5愛你..
而係我5想永遠失去你•••
|