今日6點07分就有人打來..痴線架~打左成30幾次來••
如果我5聽,真係後果不堪設想..
晨咁早打來叫人食早餐..
7點幾出左門口..打比〝吖wing〞叫佢過來“葵芳”
去到“葵芳”見到〝某人〞同〝吖峰〞••
本身去喝茶..點止咁多吖伯..費時去la..
就去左食茶餐廳..佢地2個食..
我静係喝左杯凍檸水..〝wing〞冇幾耐就來左••
食到8點3就行返上棉紡lu••
同〝wing〞遲到..好彩冇比人罵..
商業同電工堂玩message••
唉∼我好煩呀∼5知點算好••
同我〝老公〞又5知算5算散左••
但我又5識拒絕佢wo••
搵人救救我。。。。。
今日好少見到我〝老公〞呀∼
總之果日我話睇你踢波la••
ps:有你心中,我究竟是什麼••
|