訓到12點幾••比人嘈醒左..就去食飯la••
食完後..又訓過,根本就5夠訓..
訓到3點幾..果2條仆街打來..
嘈醒左我..又send message過來••
好煩..打我屋企〝吖妹〞已經話我訓緊教..
冇幾耐,佢地終於叫醒左我..
叫我出去食野..6點幾出到葵芳..
個個到哂..聽到有人嗌我名..
原來係••••••••••
本身話去燒野食..但咁夜入到去都冇位la••
過左“大窩口”打邊爐..
d野食超好味〝吖峰〞send message過來••
問我訓醒未果d••佢都啱啱訓醒••
〝某人〞又send message過來..
5想打字••打比佢..傾左陣..收線••
上返去打邊爐..打左陣..又send message••
之後就飛的返葵芳..上到的士..
又胃痛..食左粒藥••仲痛緊••
食多粒..仲痛..【可憐的我】
11點幾••去左樓梯到坐••
坐坐下••見到〝吖冰〞
冇幾耐..去左唱k..
個胃仲係好痛..12點半先有房..
要等成粒鍾〝某人〞打來..
又send message••
有房la..入到去超凍••
嗌左超多野食..唱到3點幾.•
好眼訓..訓著左••電話響••
即刻彈起身聽電話..傾左3、4個字到..
入返去..冇幾耐••又打來••
又傾..返入房..又訓..
點知胃痛..又食藥••
電話又響..佢地話過來搵我..
冇幾耐..佢地就來左la..
坐左都5夠5分鍾..佢地就走左••
我地個個都好攰..5點幾••就走lu••
本身可以唱到7點..但個個都咁攰..
去左5知邊到坐左陣..就飛的返屋企訓lu..
返到去..沖埋凉..send左陣message••
就訓lu••
ps: 老公>>好掛住你呀。。。
|