今朝遲左出門口呀~行得超快..
開學以來第一次搭MtR••
到左“葵興”好快搵埋果2條pk仔••
就行返去la••
〝聰聰〞send message過來..
返到去好無聊咁過左3堂..
小息叫〝嘉豪〞幫我買包..
超好味
lunch照舊..
放學去左飲野..
〝明明〞來左..
我同〝華〞去買糖..
超大包..超正..
唉。。。。。。。
5知點安慰我〝小wing〞la..
好煩呀∼‵‵‵
係回家ge途中....
同〝wing〞and〝聰聰〞sd message..
差d應付5到...
wing:
呢句同你講嫁!!!!
《中意1個人,只是付出也是幸福》
--------->
我地班今日比人投訴話。。。
唉..5好提la..
都5關我事..
會計堂有人電話響‵‵‵‵‵‵
超IN in IN>>>>
|