今日係11月lu••超開心。。
果然係1個好開始..
今朝好早就出門口..
because接人返學..
5好提..比d人話我地無聊...
lunch照舊••
下午冇上到fashion堂••
去左課室..超悶..
之後突然間諗起要做會計功課..
就即刻落去拎..
一出到門口..竟然見到你都係係門口..
你。。。。。。。。。
竟然同我講野..之後就超
做會計做到我吖∼超攰...
落左葵芳飲野..
〝聰聰〞send message過來..
傾到一半冇覆我..
點知佢又send黎,問我係咪嬲佢..
我覆佢話冇••
返到“Lai King”
冇lala有人叫我••
原黎係〝呀片〞
傾左陣就回家..
返到home佢打黎..問我係咪嬲佢..
仲話做咩5覆佢•••
下。。。我覆左佢la..
點會冇呀???
傾傾傾•••超好笑••
之後冲凉lu...
今晚再傾過∼∼∼∼【【同你地】】
-------->
wing:
5好亂諗野la••
佢地5會咩架!!信我
你做左之前ge我呀••
都係果個la••
有d野係你就係你,5係你就5係你架la..
機會係自已爭取•••知ma??
-------->
11月果然係一個好開始!!!!
PS:我愛你,才承認想放棄••
|