member write forum
 

**bbq>>

 
2006 年 11 月 11 日  星期六

今日訓到9點半即刻彈起身••

約左10點半係“KF”同〝sammi〞距地過“石籬”

我又遲左少少了∼sorry∼∼∼

我同〝sammi〞企左係地鐵站等〝乾姐〞超耐..

又同〝冰〞sd message••

之後就過左“安陰”搵〝呀冰〞同距個fd..

落左“石蘺”上左〝呀紅〞屋企拎排球••

拎完搵埋〝東仔〞and〝小新〞

就1齊去買bbq d野la..

買完野,好嬲1啲男士風度都冇••

就搭車出返“KF”

又等人••〝姨媽〞黎左••

我同距地講我返屋企先••

之後就返屋企換左套3••

又拿拿聲出門口••

去到地鐵站〝肥仔〞到左••

買齊野就出發去“咖啡灣”lu..

去到好彩都有位••

就燒lu••

燒下又打下排球••

好開心••玩到..

之後玩包剪x..輸左要行1步••

我企5搵..成個人掉左落水••

真慘!!!!!!!>.<

之後就玩咩人..都好好玩••

又打排球••〝姨媽〞超好笑••

笑到我就黎死••

之後同〝肥仔〞打••

打得幾好,5錯••

但打到隻手好痛..

〝聰聰〞sd message黎••

sd左陣••

之後玩誠實與大膽..

玩到1半〝冰〞冇lala發脾氣••

個個都走lu••坐車果陣時..

分開2批坐,好無奈!!

返到“KF”去左搵〝wing〞and〝華〞

距地2個好似就黎死咁••

個樣超攰••

等〝明明〞and〝德仔〞黎等左成半個鍾••

之後我地5個上左〝呀紅〞屋企打麻雀••

〝明明〞and〝德仔〞我出咩,距地係咁食我••

激死我..

〝聰聰〞又sd message黎••

sd左1粒鍾到..

1點幾就走lu..

同〝wing〞行路返“KF”

超攰••又冷..又大風••

果2個都5知係咩男仔黎嫁••

5好提la••

返到“KF”諗住搵〝肥仔〞距地••

最後都冇搵到..

就飛的回家..

成個人都好攰,冲埋涼就訓lu..

 

ps:後悔!!

 

 

 

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 269 | »