今日訓到9點半即刻彈起身••
約左10點半係“KF”同〝sammi〞距地過“石籬”
我又遲左少少了∼sorry∼∼∼
我同〝sammi〞企左係地鐵站等〝乾姐〞超耐..
又同〝冰〞sd message••
之後就過左“安陰”搵〝呀冰〞同距個fd..
落左“石蘺”上左〝呀紅〞屋企拎排球••
拎完搵埋〝東仔〞and〝小新〞
就1齊去買bbq d野la..
買完野,好嬲 1啲男士風度都冇••
就搭車出返“KF”
又等人••〝姨媽〞黎左••
我同距地講我返屋企先••
之後就返屋企換左套3••
又拿拿聲出門口••
去到地鐵站〝肥仔〞到左••
買齊野就出發去“咖啡灣”lu..
去到好彩都有位••
就燒lu••
燒下又打下排球••
好開心••玩到..
之後玩包剪x..輸左要行1步••
我企5搵..成個人掉左落水••
真慘!!!!!!!>.<
之後就玩咩人..都好好玩••
又打排球••〝姨媽〞超好笑••
笑到我就黎死••
之後同〝肥仔〞打••
打得幾好,5錯••
但打到隻手好痛..
〝聰聰〞sd message黎••
sd左陣••
之後玩誠實與大膽..
玩到1半〝冰〞冇lala發脾氣••
個個都走lu••坐車果陣時..
分開2批坐,好無奈!!
返到“KF”去左搵〝wing〞and〝華〞
距地2個好似就黎死咁••
個樣超攰••
等〝明明〞and〝德仔〞黎等左成半個鍾••
之後我地5個上左〝呀紅〞屋企打麻雀••
〝明明〞and〝德仔〞我出咩,距地係咁食我••
激死我..
〝聰聰〞又sd message黎••
sd左1粒鍾到..
1點幾就走lu..
同〝wing〞行路返“KF”
超攰••又冷..又大風••
果2個都5知係咩男仔黎嫁••
5好提la••
返到“KF”諗住搵〝肥仔〞距地••
最後都冇搵到..
就飛的回家..
成個人都好攰,冲埋涼就訓lu..
ps:後悔!!
|