今朝同“sammi”返••
我遲到了∼sorry∼
返到school門口見到你••
比你撞到正..
sorry∼我下次先同你返la..
小息,你係咁o殊我..
我望過去你果邊,你又要扮哂5係你咁••
你好鬼死無聊呀>.<
之後〝冰〞叫我過去,傾左陣..
入左333搵〝sammi〞
pe堂超悶..
lunch。。去左食“m記”
食左好少咋!!!
覺得自已好浪費食物..
之後去左買雪條食••
超好味∼∼
英文堂好悶..
但中文堂仲悶...
3點9放學了••
冇lala有人請我食餅..
嚇死我,原來係識ge∼∼
同“sammi”距地1齊走..
返到屋企好攰呀••
冇lala電話響,嚇死我..
因為屋企得我1個..
傾左6分鍾到la..
你話沖完涼、出門口先打比我..
好..等你電話..
諗緊今晚出5出“深水捗”好••
--------------------------->
明天是今個月的第1次燒野食••
5知聽日好冇玩呢??
--------------------------->
你今日踢完波,早d返屋企la••
|