今朝係咁打比〝wing〞都冇人聽..
係荔景地鐵站撞到〝小胖子〞佢地..
就1齊返la..返到去時間啱啱好..
點知〝wing〞同〝華〞冇返••
唉∼又要自已1個,真可憐..
同〝sammi〞sd左陣message••
〝冰〞sd message黎問食咩••
之後就1齊食飯la••
lunch,打比佢地2個又5聽我電話••
食完飯後,朗誦比賽••
超驁∼
上返去上fashion堂••
2點半〝wing〞sd message黎••
冇覆佢••
5點2先放fashon..
之後同〝冰〞〝乾姐〞〝家偉〞落“KF”
陪佢地落到“KF”就回家lu..
------------>
你今日好攰la..
早d返屋企訓la..
------------>
什麼都放下了••
5再憎你地lu..
今日係歷吏以來你開口同我講野..
我估到估唔到..
你又幫我整返好件3••
5該哂!!
而家覺得自己是冷血的••
對什麼事也漠不關心..
為何我會變成這樣??
|