訓左幾粒鍾咋..7點半起身••
約左〝sammi〞佢地食早餐..
我最早到左,之後〝乾姐〞到左..
〝sammi〞都到左..
〝呀冰〞遲d到..
我地3個去左“大家樂”
點止冇位••
上去食“紅樹林”
幾好味..
〝呀冰〞都到左..
〝wing〞黎左..
食到成10點就返Ive上堂..
我地遲左成1粒鍾..
上堂幾好玩ge..
12點放..
同佢地幾個行街••
〝sammi〞返工..走左••
我地4個行行行∼∼∼
超累。。。。
之後就去食野〝華〞都係到..
陪〝華〞剪頭髮..
我同〝wing〞去行街..
整左d野,我又買左條手鍊..
去左飲野..
飲完去左打機..
死la••
我而家好中意打機呀。。
打機打到破產了••
冇$$$$$了..
5點幾同〝聰聰〞sd message..
sd到8點幾••冇sd lu..
〝呀嫻〞打黎,傾左陣••
9點幾..又同佢sd..
我覺得自已好大膽..
做左件好勇ge事∼
sd到11點幾..訓lu••
|