今日放左學,同wing落左葵芳開戶囗..【搞到我有少少衝動想開】
之後去左飲野,華加楷一齊過左荃灣..
我又發癲了..係咁笑。..。
----------------------------------------->
如果如無意外的話,我和你1個月了..
1個月前的今日是那麽的開心..
你摟住我,我摟住你..
但今天是那麽的冷淡。。
lunch,看見你,你也看見我..
你和別的女孩玩的這麼開心,你轉身望過黎見到我..
我即刻有咁快行咁快..其實。。。
我根本冇必要逃避你,逃避果個係你..
對5住我果個係你..
我要問一個明白,還是要裝作糊塗??
唉。。。。。。。。
每次回到家都好灰..好想打比你••
想聽你的聲音..你的聲音我續漸忘記了••
ps:不要離我太遠,你已經離開我視線。。
|