member write forum
 

5g開心定5開心>>

 
2006 年 10 月 24 日  星期二

今日放左學,同wing落左葵芳開戶囗..【搞到我有少少衝動想開】

之後去左飲野,華加楷一齊過左荃灣..

我又發癲了..係咁笑。..。

----------------------------------------->

如果如無意外的話,我和你1個月了..

1個月前的今日是那麽的開心..

你摟住我,我摟住你..

但今天是那麽的冷淡。。

lunch,看見你,你也看見我..

你和別的女孩玩的這麼開心,你轉身望過黎見到我..

我即刻有咁快行咁快..其實。。。

我根本冇必要逃避你,逃避果個係你..

對5住我果個係你..

我要問一個明白,還是要裝作糊塗??

唉。。。。。。。。

每次回到家都好灰..好想打比你••

想聽你的聲音..你的聲音我續漸忘記了••

ps:不要離我太遠,你已經離開我視線。。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 269 | »