7點幾過左“大窩口”搵吖〝wing〞佢地••
我地5個就行左去lok ling••
等埋〝肥英〞黎就玩得la••
第一局,我輸了..可能〝老公〞冇打俾我..
搞到我輸左..【呢d係咪叫愛的鼔麗呢??】
玩左2局••走lu••
過“愉景新城”接人放工••
等左幾個字到la〝明明〞就走得la••
就去左“銀龍”食野••食完後..
仆街∼胃痛••食完粒藥••去廁所•.
點知入到一半••超想嘔••
即刻出返來••叫〝吖紅〞陪我去••
入到去..嘔左出黎..又出返去••
廁所我都仲未去••叫〝吖紅〞陪多我一次入去••
去完後••又嘔..救命••好辛苦••
〝德仔〞同〝梁兆峰〞黎左••
我地9個人就去左“荃灣碼頭”坐••
坐左陣..某人打黎••佢喝醉左..
係咁話想見我••傾左好耐下••就收線lu..
冇幾耐“吖峰”打黎••叫我上去••
但我又5想拋低〝wing〞佢地••
最後..我都係飛的上左“城門水塘”搵佢地••
成50蚊呀∼銀包大出血了••仲要俾100蚊佢地飛去“葵芳”
上到“城門水塘”佢喝醉左..
果度超凍..凍到我就黎死..
同“吖峰”傾心事••5點幾••行去睇日出..
果度仲凍..坐左陣••就行返落去搭車••
見到好多隻馬騮..有幾隻好得意 ••
就返左“荃灣”〝吖峰〞送我去地鐵站..
〝wing〞佢地仲唱緊k••
返到屋企..沖埋涼••就訓lu••
訓左5粒鍾咋••過左中秋節lu••
ps:一種說不出的感覺
|