member write forum
 

中秋節••>>

 
2006 年 10 月 6 日  星期五

7點幾過左“大窩口”搵吖〝wing〞佢地••

我地5個就行左去lok ling••

等埋〝肥英〞黎就玩得la••

第一局,我輸了..可能〝老公〞冇打俾我..

搞到我輸左..【呢d係咪叫愛的鼔麗呢??】

玩左2局••走lu••

過“愉景新城”接人放工••

等左幾個字到la〝明明〞就走得la••

就去左“銀龍”食野••食完後..

仆街∼胃痛••食完粒藥••去廁所•.

點知入到一半••超想嘔••

即刻出返來••叫〝吖紅〞陪我去••

入到去..嘔左出黎..又出返去••

廁所我都仲未去••叫〝吖紅〞陪多我一次入去••

去完後••又嘔..救命••好辛苦••

〝德仔〞同〝梁兆峰〞黎左••

我地9個人就去左“荃灣碼頭”坐••

坐左陣..某人打黎••佢喝醉左..

係咁話想見我••傾左好耐下••就收線lu..

冇幾耐“吖峰”打黎••叫我上去••

但我又5想拋低〝wing〞佢地••

最後..我都係飛的上左“城門水塘”搵佢地••

成50蚊呀∼銀包大出血了••仲要俾100蚊佢地飛去“葵芳”

上到“城門水塘”佢喝醉左..

果度超凍..凍到我就黎死..

同“吖峰”傾心事••5點幾••行去睇日出..

果度仲凍..坐左陣••就行返落去搭車••

見到好多隻馬騮..有幾隻好得意 ••

就返左“荃灣”〝吖峰〞送我去地鐵站..

〝wing〞佢地仲唱緊k••

返到屋企..沖埋涼••就訓lu••

訓左5粒鍾咋••過左中秋節lu••

 

   ps:一種說不出的感覺

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 269 | »