lunch,同〝吖紅〞佢地去左買飯..
竟然見到你wo..你好少行呢條路架嘛!!
之後,中文果2堂去左禮堂練朗誦••
超攰。。。。。。。。。
放學..又去左飲野..
傾左陣計..就返家lu..
今晚先再出黎..
--------------------------->
今日好少見到你丫~
又禮拜五la..
早d返屋企la..
你好攰la。。。。。。。。
------------------------------>
聽日去bbq la..
可以見返好耐冇見ge人••
5g d人有冇變呢??
ps:失去你5再係可能,它已變成了事實**
|