今朝返學又見到你la..超開心..
頭先見到你的腳受傷了∼
你知道我在心痛嗎??
但你為何還可以笑??
放學同〝sammi〞一齊走..
行落去葵芳果陣時見到2個fd..
同〝sammi〞行左陣..
好似見到〝小強〞佢同佢d fd係咁望住我..
超好笑••之後就回家..
6點幾〝家偉〞打黎..
傾左好耐下..我講左d連我自已都估5到ge野..
我講話女仔5需要靠男仔ge,做的女仔就要堅強d∼
估5到會出自我口,我自已講完諗返起••
都o哂嘴∼ ∼ ∼ ∼ ∼ ∼
無lala傾傾下喊∼【佢】
我即刻好無奈••我根本就5識得安慰人••
所以某人5好中意我••你會好後悔架∼
ps:我希望我知道點樣先可以放棄你??
|