今日冇同〝wing〞果d返..
返到去時間都啱啱好,仲有突tim••
到集隊ge時候,仲未見果2條仆街返..
上pe堂好攰..比人罵..
but••同〝呀紅〞打羽毛球打得好擊烈..
lunch。。。。
同〝呀冰〞〝乾姐〞and〝summi〞一齊食..
中文堂去左禮堂練朗誦..
冇lala第一組入左黎..
我地第2組寸佢地..
好好笑!!!!!
返課室,見到〝李國新〞
超好人幫我拎書..
thanks哂∼
放學同〝sammi〞1齊走..
要1個向左走,1個向右走..
即刻飛落葵芳搵果2條pk仔••
飲完野..回家••
今晚出5出好呢??
ps:好似對你冇左果種feel∼
|