今日考圖象傅意and商業and電工,都ok la••
考完lu••同〝君君〞〝呀倫〞and 〝Kok sir〞上盛東食“m記”
我好飽呀••靜係食左杯雪糕••好好味••士多啤梨味
食完傾左陣,就返去補課lu••補到4點幾••〝君君〞走lu••
得返我同〝呀倫〞〝Kok sir〞繼續幫我地補,
補到5點幾,自已一個孤伶伶走,真慘••
返到屋企,好攰呀。。 食埋飯沖理涼,就去溫書lu••
科技同電腦溫熟哂la,打比〝濱仔〞原來佢冇電腦果張溫習紙,
搞到我要每題答案講哂比佢聽,連d題目都要wo。。
好似默書咁,都幾搞野呀~~
|