member write forum
 

***三個人的補課*

 
2006 年 6 月 19 日  星期一

今日考圖象傅意and商業and電工,都ok la••

考完lu••同〝君君〞〝呀倫〞and 〝Kok sir〞上盛東食“m記”

我好飽呀••靜係食左杯雪糕••好好味••士多啤梨味

食完傾左陣,就返去補課lu••補到4點幾••〝君君〞走lu••

得返我同〝呀倫〞〝Kok sir〞繼續幫我地補,

補到5點幾,自已一個孤伶伶走,真慘••

返到屋企,好攰呀。。食埋飯沖理涼,就去溫書lu••

科技同電腦溫熟哂la,打比〝濱仔〞原來佢冇電腦果張溫習紙,

搞到我要每題答案講哂比佢聽,連d題目都要wo。。

好似默書咁,都幾搞野呀~~

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 269 | »