今日係form3既最後一日,d時間過得真係好快••又一年la••
lunch,同〝君君〞〝呀倫〞〝詩詩〞〝欣〞〝輝仔〞and〝劉志文〞食“海達”
個個食到好飽,好好味••
last一堂,陳sir上,同我地講返今年o既野••
fashon show要揀人,揀左〝濱仔〞我〝wing 〞〝kelly〞〝 家俊〞
〝濱仔〞有20票,我14票〝wing〞4票〝kelly〞1票〝家俊〞8票
〝濱仔〞同我要上fashion show,佢地擺明玩我同〝濱仔〞
4點幾放,〝陳sir〞叫我留低,因為我極度唔想行fashion show,
我哭左出來,〝詩詩〞佢即刻摟住我,佢又哭理••
之後,都傾左好耐下••〝wing〞都上fashon show,
上左電腦室搵〝kelly 〞and〝 欣〞冇幾耐〝嚴日通〞都上左來,
〝君君〞〝呀倫〞〝濱仔〞〝黃嘉俊〞都上埋來,同〝呀wing〞落左去搵〝何sir〞
〝何sir〞走左,之後就同佢地一齊走la••
返到屋企,沖埋涼食埋飯,就溫書lu••
|