member write forum
 

``【難忘的一天】〃

 
2006 年 6 月 2 日  星期五

今日終於到到la,去燒野食牙``期待左勁耐…唯一的缺陷是落雨
一早起左身,開心到唔著到牙••叫埋其他人起身,
我自已換好哂d衫,但仲有好多野未搞得掂,我遲到了••
打比〝詩詩〞成十點出門口,哇…d野勁重,重到我隻手差d斷,
去到地鐵站,比〝詩詩〞拎,詩詩話你點拎架??重成咁??
到左葵芳之後,佢地個個到哂,我同〝詩詩〞真的遲到了,
〝祐維〞都未到,打佢屋企又打唔通,我同〝詩詩〞〝濱仔〞〝嘉豪〞就去百佳,買埋d炭、叉果d..
買單的時候,成70蚊,唔夠錢比,梗係我比啦,通常都係生日果個比,
上得車啦,但好大雨,〝君君〞話走,唔好燒,但我同〝詩詩〞好想燒,
最後,都上左車,勁大雨,希望燒得成la..期待左咁耐,但d雨都冇停過,
落左車,勁大兩,個個都成身濕哂,〝輝仔〞即刻換左拖鞋,
有爐燒la,燒牙燒,燒左勁耐,d雨都算細左,
〝君君〞佢地出去睇下有冇人落水,係有架,
我〝君君〞〝欣〞〝濱仔〞〝嘉豪〞同〝輝仔〞就落水la••
〝詩詩〞同〝祐維〞冇帶衫,真可嶙••
我地都玩得好開心,玩左好耐下,同〝君君〞好肚餓,好想食雞翼,
個個都上水la,叫〝祐維〞燒雞翼比我地食〝濱仔〞〝嘉豪〞同〝輝仔〞去買排球..
佢地買左勁耐,〝君君〞話佢地係咪去左打??〝濱仔〞返來話佢地已經打緊la,
我同〝君君〞就即刻過去la..打到隻手勁痛…
又落水玩,〝君君〞冇落到,返左去搵〝詩詩〞
〝欣〞〝濱仔〞〝嘉豪〞同〝輝仔〞玩馬騮搶球〝欣〞做馬騮,
我就係到浮下浮下,超舒服,
之後就返去燒,燒完之後,又打排球,咁次3個一組,
我同〝嘉豪〞同〝輝仔〞一組,而〝君君〞〝詩詩〞〝濱仔〞就一組,
我果組15比唔知幾多,勝利左,
射龜仔,真好玩,我都有比人射龜仔,但次次都唔中,
真好運,就返去lu,夠鍾交爐,我地將d野搬出去,
佢地個個又出去玩水,咁次我陪〝祜維〞la••
我同佢起返個櫨,勁難起,過左都好耐下..
〝君君〞返來話個水泡走左,佢同〝詩詩〞頭先浸親牙••
之後,燒牙燒,又落兩LA..唯有用〝詩詩〞把傘啫住個爐..
剛剛有火昨,唔可以比佢熄架••燒到九點機,就換衫走人LA••
係換衫的時候〝詩詩〞冇帶衫,要吹乾佢D BAR BAR••
〝詩詩〞買大包牙••換完衫,過去搵返D男仔。。
〝詩詩〞又話急尿,冇人陪佢去,最後〝君君〞〝祐維〞〝嘉豪〞陪佢去,
過左陣,〝詩詩〞同〝君君〞好驁咁返來同我地講話〝嘉豪〞隻腳好多血,
好恐佈,我即刻攞紙巾,同〝濱仔〞〝輝仔〞過去睇下,
哇~勁多血,超恐佈,〝輝仔〞問我你唔驚架??
我緊係唔驚LA••見慣大場面架嘛。。【講下笑姐】
搭車走LA••返到葵芳10點幾,陪〝輝仔〞〝祐維〞食埋野之後,
就過左地鐵站搵人LA••同佢傾左陣就返屋企LA••
沖埋涼就訓LA,唔打比你LA,同你SEND  MESSAGE  LA••
好眼訓同好攰呀。。
下次去海灘帶定D蚊怕水先至得,隻腳比D蚊咬到成條〝紅豆冰〞咁••
好開心呀,你地幫我提早慶祝我生日。。

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 269 | »