member write forum
 

~`『下雨天』﹍

 
2006 年 5 月 22 日  星期一

今天返學冇落雨,但我又Feel到會落雨wo。。所以就帶傘返學1a••
上PE堂好熱牙,打羽毛球,打得好開心,之後,就傻下傻下過左幾堂>>
放學1u,同欣,牙Wing去左電腦室玩左陣,就同欣落葵芳,
哇。。〝頂佢個肺〞 勁大雨,同欣行得好慢牙..
跟住就發生左d好黑人憎既野••
去左食“紅樹林”勁耐冇食,好好味••
牙wing來左,就一齊食,食下。。傾下。。又到六點半,就回家1a。。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | »