今日叫媽媽請假,冇返學,訓到成十點幾起身,好悶牙,原來唔返得自已一個係咁架..
不過,都幾〝正〞,自己係屋企玩唒..哈哈
琴睌˙..牙邊個”〞SEND左d野過來,我睇左之後,笑左一笑!!
我同佢講返,〝〝咁係咪要娶你先〞〞??老公仔*超搞笑••
今朝同佢send左陣,就冇send lu。。
【鴻濱兄】lunch打來,同佢傾左陣,就收線1u。。
笑死我1a••【鴻濱兄】同我傾傾下到左學校門口都唔知,你好傻牙。。
原來冇返一日學,有咁多人send message來,
〝嘉豪〞多謝哂,我會快d好返,去燒野食的..
佢都有牙,好開心牙 我Feel到你仲關心我既。。係咪牙??
你知唔知我一路打字一路係到笑架..係由【《個心到笑出來】》
超開心,有咁人關心我,哈哈
君君打來同佢傾左一陣,何sir冇返,〝正〞1a你地……
原來今日除左我冇返之外,仲有〝華d〞〝東仔〞 and 〝Kelly〞都冇返wo。。
不過〝東仔〞下午都有返••
〝牙Wing〞同〝鴻濱兄〞落左葵芳,我就落左去搵佢地。。
我地就去左食〝紅樹林〞好好味。。《流緊口水》..
坐左成粒鍾,就回家…
|