27-9-2007 (星期4)
放學,,落左維苑食下午茶,,
之後返左屋企樓下睇人打波,,
Ps:麥浚龍 有人
不要哭 並無做錯事 動情沒有不對
要是錯 錯在難共你 天生一對
給我的 轉送下個吧 不要浪費你眼淚
老實說 為了怎麼婉拒 我都連夜沒有睡
*難得 有人待我這麼好
如此照料週到
何事我又要讓人 最苦惱
明明知 有人待我這麼好
如沒有信心接受到
難道詐不知道比較好
或者可以好友般 跳陣舞*
怎去講 極殘酷說話 並無字眼恰當
閉著眼 我亦明白 暗戀的苦況
知你好 當我陣腳亂 一向能有你護航
要是我 亦有心感激你 最好能讓你沒寄望
Repeat**
28-9-2007 (星期5)
今朝你過左黎接我返學,,
放學你又送我返屋企,,
唉.......................**
晚上落左去,,
Ps: 喉嚨有點兒痛,,
是太過熱氣還是有別的原因?
29-9-2007**30-9-2007**1-10-2007 (星期6至星期1)
返學補課,,我真係愈來愈驚你,,
唔好逼我,,你好似逼緊我咁,,
去左食野,,之後上左Pui Ling屋企,,
下午象象整野比我地食,,嫻左d,,
7點幾返左屋企,,沖埋涼又出左去,,
落左KF,,11點幾加埋Lun去左傾計,,
傾完去左Pui Ling屋企,,
3個睇碟,,之後就訓lu,,訓訓下象象幫我冚被,,
真好,,^^之後Pui Ling落埋黎訓,,
3個一齊訓,,好溫暖,,上左去買M記食,,好飽,,
睇碟,,好好睇,,6點幾象象落左KF,,
8點幾同Pui Ling落左KF食野,,
食完同埋象象行左陣,,
就去左象象屋企,,整相,,
12點先走,,叫亨落黎傾計,,
傾完2點幾返去,,Pui Ling整相,,
多謝Pui Ling姐,,^^
4點先訓,,11點幾起身,,
到晚上8點幾先返屋企,,
返到屋企睇煙花,,好靚,,^^
Ps:很累、十分累,,
流血了,,
一絲絲的痛楚彷彿提醒我仍然生存,,
整個人好像只得軀殼,靈魂飛走了,,
不知所蹤,,
2-10-2007 (星期2)
今朝無返,,下午返去,,
過馬路時見到你,,^^
很開心^^
放學就同小wai走了!!!
Ps:今日好大風呀,,
補課補完好快d返屋企,,
擔心你嫁我會!!! ><
|