25-9-2007 **26-9-2007 (星期2`星期3)
今朝唔想返,,頭很痛,,但媽咪唔比 > <
同小wai返,,1返到去竟然見到你,,第一次呀,,
英文2堂,,小息一個再加半堂中文去左e 療室訓,,
好正,,好舒服^^
Lunch,,訂飯,,下午3堂電腦堂悶到爆,,
放學,,very唔開心,,見到你同其他女仔走,,
起課室好想喊,,之後同小wai走,,
一出到門口就喊左出黎,,唉.............**
好眼淺,,返到屋企等食飯,,
食完無野做,,再唔出去就無得出,,
多謝你過左黎Ling King陪我,,
去左公園到坐,,傾計,,傾傾下落雨 ,,
之後你要過青衣,,真好人,,送我送到去象象屋企,,
等象象等左好耐,,10點2出門口,,落左KF,,
又要等人,,等齊人去左林士德到坐,,好悶 = ="
通電話,,SD信息,,之後玩數字球,,
點幾同Pui Ling`Lun`象象`亨`德仔`肥英`肥`兆峰`毛毛去左Neway,,
好眼訓,,又好凍,,2點幾落左去搵人,,
傾到3點幾上返去,,唱左陣歌,,
之後開始又眼訓,,又好凍,,
5點幾pui ling`象象走,,過多陣,,頂唔順就返屋企,,
自己走,,好慘 ,,其實我想你送我返屋企,,
但係無可能ge,,唉...............................**
6點幾返到屋企,,沖埋涼訓,,
訓下又醒下,,又好凍,,頭又很痛,,
10點半pui ling姐打黎,,11點幾出左去,,
4瓜去唱k,,象象無去,,佢去左追星,,
把聲沙左,,唱到2點,,行左陣,,
去左飲野加傾計,,之後就返屋企大昏迷,,
唔訓係唔得,,加上又唔舒服,,
呢2日很開心,,但同時又有唔開心,,
覺得自己好矛盾............
PS:見到你電話掛住左啦```開心
我從來唔飲奶茶,,但你中意飲,,
所以我逼自己中意飲,,
其實有1樣野我好唔中意,,
我唔中意你隻表比其他女仔戴,,
|