member write forum
 

5知自已想點..>>

 
2007 年 2 月 27 日  星期二

今日同〝詩〞and 〝Kelly〞返..1返到去有個人就比左好多Hello Kitty我..
超開心..哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈(痴左線tim)
lunch..好少可〝倫〞都同我地食..好開心ar..6個女仔!!
放學要跆拳道..冇左3個Miss..反而黎左個靚仔ar sir..嘻嘻 ><
又學左d新野..好痛呀隻腳..又好累wo..
6點就走得lu..返到黎即刻沖涼..
今晚要加油la..做功課做功課做功課做功課做功課做功課(又痴左線)

Ps: 明明琴日話5會原諒你..但轉個頭今日我又可以對住你笑返and講野..
唉..我真係嬲你5落..你個樣好似話我知叫我原諒你..
算..我真的真的真的嬲5到你!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 269 | »