今朝訓醒有個信息未睇..原黎係〝家俊〞sd黎..
距痴線嫁..3點55分sd黎..問我訓左未..
成朝都同〝君君〞and〝家俊〞sd..
家長日..5係好驚..見完即走la..
陪埋呀妹見埋..已經11點la..
去左食“M記”..換左隻Hello Kitty返黎..好開心..
食完同呀妹行街街..冇la la有人撞我..
原黎係〝鄭佩絲〞..傾左陣..就行行行..
見到〝家俊〞and〝黃樂俊〞..我仲多手得滯打左〝家俊〞隻手1下..
之後1點幾去左飲茶..食左超多野..好味到爆..
特別係果個‵昋芒凍布甸′..
飲到2點幾就返屋企lu..好攰呀..
Ps: 今日食左好多野呀..係時候要減肥了..
|