今日5使返..踗住訓到好晏..點知比〝媽咪〞嘈醒左..
〝君君〞9點幾sd信息黎..sd到10點幾起身..
2點出門口同〝君君〞係“葵芳”行街..
行到3點幾去左食“吉野家”..
食食下有個〝伯伯〞坐左係我隔離..
過左陣個〝伯伯〞拎左個指甲鉗出黎..
我同〝君君〞都以為距剪手指甲..
點知5係..距拎個指甲鉗黎開野..
笑瓜我同〝君君〞..但又5可以笑..
要忍笑..忍得超辛苦..
個“吉野家”買野個〝嬸嬸〞又好好笑wo..
真係冇返上下忍笑ge功力都5得..
之後去左“三聯”..我行過去想拎本書黎睇..
同個人講左聲5該..果個人竟然向後跌..
d書都跌左幾本落黎..哇..笑到我想死..
5點幾陪〝倫〞過“荃灣”電髪..坐左好耐..好攰..
我又諗返起“三聯”果個人..之後狂笑..
真係笑死我..果個人個樣好鬼好笑..
等到9點幾〝倫〞終於電完..個樣成熟左..
食埋野返到屋企成10點幾..
冲埋凉sd左陣信息就訓lu..
今日好好笑..想笑死人咩..
p s:好攰呀。!。!
|