今朝好黑人憎呀你..愈黎愈憎你呀..哼!!
同〝小慧〞〝詩〞返..〝p〞又5返..〝君君〞又晏d返wo..
返到去〝肥英〞比張八達通我..哇..超開心..
PE堂好好玩..但玩玩下胃痛..
lunch..上左〝君君〞屋企食..食完後..
訓左陣..好痛呀個胃..痛到想死..
唉..又夠中返去la..
落到〝君君〞樓下嘔呀..好辛苦!!
英文堂死西瓜好煩呀..都話左5舒服嫁la..
仲要嘈住哂wo..中文2堂都扒左係到..
放學lu..個胃終於5痛lu..超開心..
同〝君君〞留左係學校傾計..之後陪〝亨〞上去買野..
買完返左黎學校..我寫左d野係黑板到..
之後超靚..哈哈!!好中意呀..
6點幾返屋企lu..返到屋企,先知道自己隻手流血..
嚇死我..唉..又胃痛..救命呀..
ps:今日超開心,5見左都可以搵得返..
證明左我係5可以放棄嫁!!
因為上次5見野,即刻返轉頭搵..都搵5到..係提醒我叫我放棄..
但今次5見野..係搵得返..仲要係隔左1日..
我係絕對5會放棄嫁..
幾辛苦..幾難捱..我都5會放手嫁!!
|