今朝6點4起身..7點1出門口..哇..天都未光呀..
上左〝君君〞屋企..我驁死5夠時間咁..點知落到去大把時間..
同〝君君〞企係到扮等人..點知扮扮下見到〝倫〞同〝亨〞就1齊返la..
返到去考中文oral..超簡單..8點幾走得..
但要等埋〝倫〞..所以成9點幾先走..
同〝君君〞〝倫〞〝詩〞and〝p〞去左“紅樹林”食早餐..
食到10點幾..就同〝倫〞走lu..
返到屋企..爸爸and媽咪都出街..
得返自己1個,正呀..玩aoc,好玩..
玩左2粒中..個頭勁痛..5玩la..
次次玩親電腦都頭痛..好黑人憎呀..
夜晚過左“日景”搵〝詩〞拎野..〝詩〞叫我用9秒9跑過去搵距..
哇..都未見過自己跑得咁快嫁..全“荔景”ge人都識得我la..
真係多謝哂距呀..我下次5會再跑嫁la..
拎完返屋企溫左陣書就去左睇電視..睇完入房sd信息..
sd到11點幾冇lala胃痛..痛痛下就訓著左lu..
ps:唉..為何愛著你又要唉聲嘆氣!!!
|