member write forum
 

2007-01-20

 
2007 年 1 月 20 日  星期六

今朝訓到8點幾〝小慧〞sd信息黎..之後就同〝君君〞起身..

1定遲到la..不過預左la..要自己1個返“ive”..

好凍..行到學校後門見到〝lili朱〞就1齊返la..

行到“ive”門口見到〝小慧〞and〝詩〞就1齊去上堂lu ..

今日學禮儀..哇..勁多野學原來..

〝kelly〞遲到..遲左都好耐下..

10點幾去食早餐..〝君君〞黎左..

都未試過同咁多人食早餐..食得超慢..

發覺自已超斯文..食個早餐..都勁多野學..

食到差5多12點就食完lu..

行到差5多2點上左〝君君〞屋企抖下..

抖左1陣..要去“旺角”睇戲..

即刻同〝君君〞出門口..

同〝嘉盈〞〝何桂穗〞〝家俊〞and〝南〞去睇..

點知去到要成5點5先有得睇..

去行左陣..夠中睇..睇“雀聖3”..

都幾好笑..睇到差5多7點就同君君走lu..

去左〝君君〞坐左陣..笑死我..距呀爸係到唱k..

仲要唱到勁有feel wo..真係笑瓜我..

之後就返屋企lu..好凍呀..

 

ps:今天十分開..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 269 | »