今朝訓到8點幾〝小慧〞sd信息黎..之後就同〝君君〞起身..
1定遲到la..不過預左la..要自己1個返“ive”..
好凍..行到學校後門見到〝lili朱〞就1齊返la..
行到“ive”門口見到〝小慧〞and〝詩〞就1齊去上堂lu ..
今日學禮儀..哇..勁多野學原來..
〝kelly〞遲到..遲左都好耐下..
10點幾去食早餐..〝君君〞黎左..
都未試過同咁多人食早餐..食得超慢..
發覺自已超斯文..食個早餐..都勁多野學..
食到差5多12點就食完lu..
行到差5多2點上左〝君君〞屋企抖下..
抖左1陣..要去“旺角”睇戲..
即刻同〝君君〞出門口..
同〝嘉盈〞〝何桂穗〞〝家俊〞and〝南〞去睇..
點知去到要成5點5先有得睇..
去行左陣..夠中睇..睇“雀聖3”..
都幾好笑..睇到差5多7點就同君君走lu..
去左〝君君〞坐左陣..笑死我..距呀爸係到唱k..
仲要唱到勁有feel wo..真係笑瓜我..
之後就返屋企lu..好凍呀..
ps:今天十分開 ..
|