今朝6點4起身..7點出門口..上左〝君君〞屋企..
諗住溫書嫁..點知又冇溫到..
返到去就考電腦la..5識..
掛住溫會計冇溫到電腦..小息考會計..
都ok la..不過平5到條數..
差5多成1點先放..
同〝君君〞〝小慧〞and〝p〞上左去買飯食..
3點幾〝小慧〞and〝p〞走左..同〝君君〞係間房到..
〝君君〞痴左線呀..唉..距太愛他了..
6點幾去左後樓梯..還埋碟就返屋企la..
返到去沖埋涼食埋飯就去溫書la..
溫到9點幾..好攰,好眼訓..
就去訓lu..聽朝要早d起身溫先得..
ps:今晚你都係5sd信息比我嫁la..我覺得!!
|