member write forum
 

2007-01-08

 
2007 年 1 月 8 日  星期一

今日好凍呀..凍到我想死..7點4出門口..

上左〝君君〞屋企拎野比距..

lunch..個個食飽後..

就去玩啤牌..今日勁多時間..玩到好開

到40分la..個個都好趕時間..超好笑..

返到去啱啱好..中文堂同〝君君〞狂笑..

為左1粒野笑左勁耐..痴線嫁..

放學..同〝君君〞去左後樓梯..

坐到5點幾..陪距上埋街市就返屋企la..

返到黎同〝家俊〞sd左陣..5知點解又好火..

又拎左〝家俊〞黎出氣..第2次la..sorry呀..〝家俊〞..

 

ps:lunch,好好玩呀.好中意呢種感覺..

放學,聽到d野,5開

雖然知道係玩..但個5知點咁..

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 269 | »