31–12–2006and2–1–2007的日記
7點幾出左“KF”搵〝君君〞..等齊人就去食“小雨天”
之後過左“文娛”打機..10點幾先入“尖咀”
勁多人..等〝明〞等左好耐..距當失左路..
之後行行行..無得行入去..
好逼..又有少少熱wo..
之後就10、9、8、7、6、5、4、3、2、1..
2007年la..好開心,希望個個都開心..
行左勁耐••去左間餐廳到食野..
之後成班就撘MTR la..
1路去〝君君〞home1路同〝家俊〞and〝南〞sd信息..
5點幾同〝君君〞訓lu..1訓就訓到第2朝ge3點幾..
〝君君〞訓到4點幾..同〝南〞sd左陣..去左買野食..
夜晚同〝家俊〞and〝南〞sd..
sd到2點幾距地訓左..同〝君君〞3點幾先訓..
傾計..眼訓訓左..訓到12點起身..
食左d好好味ge麵..同〝君君〞做功課..
同〝南〞sd左陣..〝家俊〞3點幾sd黎..
又同距sd左陣..做到6點幾就返home la..
冲埋涼訓左係間床到la..同〝君君〞sd到11點幾〝君君〞訓左..
同〝家俊〞sd到1點幾就訓lu..
sorry呀∼〝家俊〞
我自己都5知點解甘火..
------------------>
好中意食珍寶珠吖∼同1日食左5粒..
ps:今年倒數好開心..
同好多人1齊過..
有〝君君〞〝肥英〞〝嘉豪〞〝兆峰〞〝家俊〞〝祐維〞
〝吖亨〞〝吖明〞〝吖聰〞〝吖南〞〝puma〞〝龍〞
勁多.....................
最開心ge係有你!!!
|