member write forum
 

2007-01-03

 
2007 年 1 月 3 日  星期三

31–12–2006and2–1–2007的日記

7點幾出左“KF”搵〝君君〞..等齊人就去食“小雨天”

之後過左“文娛”打機..10點幾先入“尖咀”

勁多人..等〝明〞等左好耐..距當失左路..

之後行行行..無得行入去..

好逼..又有少少熱wo..

之後就10、9、8、7、6、5、4、3、2、1..

2007年la..好開心,希望個個都開心..

行左勁耐••去左間餐廳到食野..

之後成班就撘MTR la..

1路去〝君君〞home1路同〝家俊〞and〝南〞sd信息..

5點幾同〝君君〞訓lu..1訓就訓到第2朝ge3點幾..

〝君君〞訓到4點幾..同〝南〞sd左陣..去左買野食..

夜晚同〝家俊〞and〝南〞sd..

sd到2點幾距地訓左..同〝君君〞3點幾先訓..

傾計..眼訓訓左..訓到12點起身..

食左d好好味ge麵..同〝君君〞做功課..

同〝南〞sd左陣..〝家俊〞3點幾sd黎..

又同距sd左陣..做到6點幾就返home la..

冲埋涼訓左係間床到la..同〝君君〞sd到11點幾〝君君〞訓左..

同〝家俊〞sd到1點幾就訓lu..

sorry呀∼〝家俊〞

我自己都5知點解甘火..

------------------>

好中意食珍寶珠吖∼同1日食左5粒..

 

ps:今年倒數好開心..

同好多人1齊過..

有〝君君〞〝肥英〞〝嘉豪〞〝兆峰〞〝家俊〞〝祐維〞

〝吖亨〞〝吖明〞〝吖聰〞〝吖南〞〝puma〞〝龍〞

勁多.....................

最開心ge係有你!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 269 | »