今日訓到10點幾起身••
1路睇“寶貝計劃”1路食飯••
諗返起果睌ge野..
果睌睇戲睇到成12點..
你仲等緊我..
你黎到我又係咁叫你走..
如果果個係我..我諗我都會走..
等左咁耐,你都係想見下我..陪下我..
係咁叫你走..冇理到你感受..
你果陣時1定好嬲..
如果果晚冇叫到你走的話..
4個月了∼∼∼
到左今時今日,同你講返野..
好似fd咁..真的很開心..
今日同〝家君〞and〝詩〞sd message..
〝家偉〞都有sd嚟..問我係where??
我話係home..距就話冇野la••
好無奈=.=
|