member write forum
 

唱k**

 
2006 年 12 月 16 日  星期六

今朝9點起身,10點中去左〝詩〞樓下..

之後落“KF”同〝詩〞早到左..

等埋〝家君〞〝小慧〞and〝p〞就上去la••

入到間房都ok大la..

唱左好多歌..

第1次唱“座右銘”冇喊••

距地唱得超勁••

唱到1點就走la••行左陣••

1個1個咁走..得返我同〝詩〞

去左“文娛”打左陣機••

我就去左搵人la..

坐到6點就回家la••

返到黎,好攰..好似有少少5舒服..

〝家俊〞打黎,傾左陣••

今日同〝家君〞and〝家偉〞sd message

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 269 | »