唱k**
今朝9點起身,10點中去左〝詩〞樓下..
之後落“KF”同〝詩〞早到左..
等埋〝家君〞〝小慧〞and〝p〞就上去la••
入到間房都ok大la..
唱左好多歌..
第1次唱“座右銘”冇喊••
距地唱得超勁••
唱到1點就走la••行左陣••
1個1個咁走..得返我同〝詩〞
去左“文娛”打左陣機••
我就去左搵人la..
坐到6點就回家la••
返到黎,好攰..好似有少少5舒服..
〝家俊〞打黎,傾左陣••
今日同〝家君〞and〝家偉〞sd message
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 269 | »